Š.m. balandžio mėn. 25 d. ikimokyklinio ugdymo “Boružėlių” grupės auklėtoja Ina Kondratienė įstaigos pedagoges pakvietė stebėti atvirą ugdomąją veiklą “Vanduo – mūsų draugas”.

Veiklos tikslas – plėsti vaikų žinias apie vandens savybes, naudą, sudarant galimybę stebėti, tyrinėti. Uždaviniai – parodyti ir papasakoti vaikams apie vandens savybes; suteikti vaikams galimybę tyrinėti, liesti, pūsti, žaisti su vandeniu; skatinti vaikus išsakyti savo mintis ir patirti džiugių akimirkų veiklos metu.

Buvo panaudoti šie metodai – pokalbis, aktyvus vaidybinis žaidimas “Kelionė į vandens karalystę”, eksperimentavimai (bandymai), minčių lietus.

Pasisveikinę ir pasimankštinę, pasidalinę su auklėtoja ir grupės draugais mintimis bei žiniomis apie vandenį, vaikučiai sulaukė staigmenos – grupę pasiekė didžiulis žuviuko Nemo laiškas… Žuviukas vaikams pasiūlė pakeliauti po Vandens karalystę, aplankant tris svarbiausias stoteles – augalų, bandymų ir … ledo. “Susėdę” į laivą vaikai iškeliavo – augalų karalystėje vandenėliu pagirdė nuvytusius augalus, bandymų stotelėje surado baseiną pilną vandens. Visiems patiko žaisti su vandeniu –  šiaudelių pagalba sukelti bangas, mesti į vandenį įvairius daiktus ir stebėti…skęsta, ar plaukia. O ledo stotelėje, žinoma, rado ledukų, kuriuos sušildę rankytėmis, pavertė vandens balutėmis. Atsigėrę karštos žolelių arbatos, aptarę ką nuveikė, mažieji keliautojai “sugrįžo” į namus. Už šaunų darbą visi vaikučiai buvo apdovanoti žuviuko Nemo medaliais.

Akimirkos iš veiklos: